sobota, 17 czerwca 2017

Pianka truskawkowa

Składniki:
  • 2 galaretki o smaku truskawkowym
  • 0,5 kg zblendowanych truskawek
  • 200 ml gorącej wody
  • 500 ml ubitej śmietany 30%
  • ok. 16 herbatników ( nie koniecznie)
  • ok. 18 biszkoptów podłużnych
Dodatkowo:
  • Blacha o wymiarach 20×30 cm
  • Cukier puder do posypania
Wykonanie:
Galaretki rozpuściłam w gorącej wodzie dokładnie mieszając i odstawiłam do ostudzenia. Gdy ostygły wlałam je do pojemnika ze zmiksowanymi truskawkami i wymieszałam. Tak przygotowany mus wlałam do ubitej śmietany (uwaga: aby śmietana się ubiła powinna być schłodzona; z lodówki). Ponownie wszystko dokładnie wymieszałam. Na dnie blachy ułożyłam podłużne biszkopty, na to wylałam masę, a górę wyłożyłam herbatnikami.Ale jak nie chcesz to nie musisz uzywac herbatników na wierzch. wystarczy pokroić na porcje i każdą udekorować kleksem bitej śmietany, truskaweczką albo maliną i listkiem mięty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz